2015 m. kovo 19 d., ketvirtadienis

Ludvyg p.3

Pasikeitė nuotaika. Tą popietę, jau besileidžiančiai saulei spiginant pro priekinį stiklą, neskubėdamas važiavau pro parduotuvę ir mano dėmesį akimirkai pagriebė didžiulis drabužių parduotuvės plakatas, ant kurio kažkas buvo užrašyta, bet aš tik pasukau galvą ir staigiu judesiu nuspaudžiau stabdį. Tuo metu išsiblaškiusi mergina žengė per trečiąją vadinamojo zebro liniją, kai čiuoždamas mano automobilis ją lengvai stumtelėjo ir parvertė ant asfalto.
Galbūt jau tada buvau šiek tiek atidėjęs, o gal ir niekas nebuvo pasikeitę, gal ir nevisai aišku. Tačiau žinau, kad mane pakvietė į gerų žmonių klubą. Kai eini į gerų žmonių klubą, tai aišku, kad turi būti geras žmogus.
Taip ir nepaklausiau kuo ji vardu, bet tarkim Emily.

Paaiškinimai: aš nesu aš; Emily yra Emily; 2+2=5; atidėjimas yra priešingas veiksmas dėjimui; laikas, įvykiai, jų dalyviai ir objektai nebūtinai turėjo būti tokie; šie paaiškinimai galioja ir pirmoms dviems dalims; paaiškinimai nepadės čia suprasti; ir svarbiausia: čia lyg ir nieko nėra paslėpta, nėra norima kažką pasakyti;

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą