2015 m. lapkričio 10 d., antradienis

Po susimąstymo

Susimąsčiau apie Kopenhagą ir daug pasaulių.

{ Sidenote: Net keista apie tai rašyti, nes buvau pačioj Kopenhagoj. Dar visai neseniai. Viskas ok ten. Gal tik nepasisekė iš metro iškilt būtent prie makdonaldo ir krūvos šiukšlių, kurių kilmė susijusi su makdonaldu.}

Man pasirodė, kad Kopenhaga yra tas pats, kas ir daug pasaulių, tik pažvelgus iš kitos pusės. Realiai tai statau kavos tai, kuri supras kame čia replės, bet iš tikrųjų arba iškart aišku arba ne, tai neskatinu ieškoti.

Noriu prisiminti pats. Kaip galvodamas kiekvieną akimirką sukuriu po daugybę pasaulių, kuriuose nebežinau, ar esu aš, ar ne aš. Arba tai, kad kuriu tokius pasaulius, kad tikimybė man juose egzistuoti būtų tokia, kokios pats noriu. Bet ar aš galiu kurti tik norimus pasaulius? Tikriausiai ne, nes pasaulis, kurio aš nenoriu yra taip pat įmanomas, vadinasi turi egzistuoti daugybėje pasaulių. Jei kiekvienas pasaulis vienodai tikimas, tuomet nuo mano panorėjimui tikrovė niekaip nėra pavaldi.

O tai jau nėra triviali išvada. Aš, kuris čia sugrįši, suprask mane ir ištaisyk klaidą.

Būtent šiandien, gerbiamu nepriklausomu pažymėjimu, visuomet jūsų,
Dalykų Nekentėjas (Incidentally)

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą