2016 m. rugpjūčio 28 d., sekmadienis

Veikia pusryčiai - ar ne?

Mąstau, vadinasi - esu.
Mąstau, kad man px.
Esu, vadinasi - man px.
Man px, kad esu.


Išbandžiau aktyvaus gyvenimo dalykų sausus pusryčius pozityviam mąstymui. B-t nepadeda. B-t sotu. Koks atsilupęs marketingas, kai pasižiūri. Jis padeda kurti mano dabartinį požiūrį į gyvenimą ir dalykus (žr viršuje). Pirkdamas dribsnius tikrai b-t netikiu tuo, kas pripiešta ir stilizuotai prirašyta ant pakuotės. Bet krč nepirkčiau, jei to šlamšto nebūtų pripiešta ar tiesiog nebūtų akivaizdžiai daug reklaminio darbo įdėta kuriant pakuotę. Jaučiuosi apgautas iš esmės pagrindų. Ir taip pat sakau, kad negalėčiau dirbti marketingistu. Nebent mokėtų belekiek. Tada nusipirkčiau jbn maseratį ir panašiai paaukočiau labdarai, kad tipo kaltę išpirkt - nusipirkt jnb gerumą. Ir į susitikimą su paramos gavėjais nuvažiuočiau. Bet ne su maseračiu b-t…

Siaubingu žmogumi mane galima paversti. Esu tam pasiruošęs. Dar niekas nepradėta, bet man jau jau px.

Tai, ką rašysiu dabar, nėra instrukcija/ patarimai. Iš visko, ką rašau, protingas žmogus gali pasimokyti, nors tai nėra ir negali būti teksto paskirtis.

Planas savaitgaliui, kai neturi planų. Turėk planų. Išvažiuoji ryte, darai dalykus, gali grįžti popiet - persirengti į vakarinį kostiumą ir varyt toliau. Gali grįžti pamiegoti iki ryto. Ryte nusiprausi, išgeri mėgstamo gėrimo (ok, gerkit visi kavą. Stiprią ir be jokio jbn cukraus b-t!)  ir varai. Grįžti vakare miego. Guli lovoj ir nesigaili.

Dar smulkmena. Jeigu koks dalykas buvo netobulas, tai dar nereiškia, kad toks ir liks atmintyje. Visi žmonės turi blogą atmintį. Pavyzdžiui, kai jaunimas atsisveikina (2016 m aktual. duom.) yra įprasta skirtalyčiams apsikabinti. Tai yra labai informatyvus dalykas. Bet jeigu koks vienas apsikabinimas iš tų kažkiek n (n>1!) yra išskirtinis, jis gali būti nelabai įspūdingas įvykio metu. Bet galva veikia taip, kad jis atmintyje tobulėja per laiką. Po dienos pradedi (klaidingai) suvokti jo ypatingumą. Tai rodo, kad atmintis blogėja itin greitai. Arba visgi veikia tie pusryčiai… Tada tai b-t.


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą